2021年5月5日水曜日

最終日、ありがとうございます!

2021ウインターシーズン最終日の今日、残念ながらお天気は曇り→雨。
そんな中でも最後までお客様が来場していただきました。
ありがとうございます🙏🙏🙏🙏🙏!
圧雪チームやパトロールクルーのおかげで、3月末にはGWの営業ができるかなー、なんて心配していましたが、最終日までしっかり雪を残してくれて、これも感謝感謝🙏🙏🙏🙏🙏!いやいや、今シーズンご来場いただいたお客様、シーズン通して頑張ってくれたスタッフのみんな、本当にありがとう~!!
Thank you so much for visiting us on the last day of this winter season!!  Thanks to our snow-making team and patrol, we could have run the ski resort until the last day!  Again, thank you all for visiting us and thank you all the staff for all your effort!!

コース脇には雪解けで顔を出した地面からふきのとうがたくさん顔を出し始めています。
春はどんどんと進んでいますね~。
この後、スキー場はクローズになりますが、場内で重機が動いたり機械が動いて作業が始まりますので場内は⛔となってしまいます。 危ないので入らないようにお願いしますね🙇!!
There are many wild plants coming out.  Spring is here.  The ski resort is closing.  Heavy equipment will be moving and working in the resort after tomorrow, so please do not enter the property.

最後の最後までR8とR2は最高のコンディションでした。
地元の学生さんかな? 最終日もいい滑りをしてましたね。
こんなコンディションが今日で終了するのもちょっともったいない感じもしますが…。
The conditions of Route 8 and Route 2 are perfect!!  Are they local students?  They seemed to have enjoyed skiing/snowboarding.  We feel like we'd like to keep operating the ski resort, though...

写真に写るは47をこよなく愛する(?!)シーズン券購入者の方々!
今シーズンもガッツリと47を滑ってくれました!!
今シーズン、新型コロナウィルスの影響をまともに受けながらのシーズン開始~終了で、お客さまも苦しく(?!)、そしてスキー場にとってもとても厳しいシーズンでした…。
とにかくこの迷走する状況が早く元通りの状況に戻って皆さまが遠慮せずに笑顔でご来場して頂ける日が早く来るのを願っています!!
今シーズンも沢山のご来場、誠にありがとうございました!
来シーズンはこの状況から抜け出して皆さまの笑顔に会えるのを47スタッフ一同楽しみにしておりまーす!!
The visitors in the photo are probably the big fan of 47, who purchased our season pass!  They did enjoyed our slopes this season!!  This season was really tough due to the COVID-19.  Hope things get back to normal and we can see many visitors' smiles next season!!  We really appreciate to you for your visit!!  We look forward to seeing you again next season!!




0 件のコメント:

コメントを投稿