2020年12月16日水曜日

12/18(金)全面オープン の前に…!

昨日の夕方、各セクションのスタッフが事務所に帰ってきて色々と協議した結果、Hakuba47は 12/18(金)8:00amより全面滑走可能な状態でオープンをすることが決まりました!オープンからいきなり全面! 47では度々ある事ではありますが、スタッフとしてもテンション上がりますねー!!

We decided to start 20/21 winter season with all slopes open from December 18th!  All slopes - from the top to the bottom!!  Opening all slopes is common at 47, but we get excited every time!!

と言っていると翌日の今日は終日雪が降り続きました。
何もしないと見る見るうちに搬器は雪の中へと…。
今日は終日雪かき~な感じで作業が続きました。
It snowed all day long today, and the chairlifts were all hidden in the snow.  Our lift staff were working hard to shovel the snow.



上に行けば行くほど降雪&積雪量も増える…。
各駅舎の下から屋根からずぅーっと雪かき!!!
そんなこんなで準備は順調に進んでおります!!
The higher we go, the deeper the snow is.  Lift staff were on the roof to clear the snow.


本日はリフトスタッフの安全机上講習を開きました。
新しいスタッフさん、既存のスタッフも改めて安全を再度確認・認識し、お客様の安全を確保して、お客様に存分に楽しんで頂くためにしっかりと行いました。
準備は万端!!
All the gondola and lift staff took a safety training to ensure safety of our guests.  We are all set!!

0 件のコメント:

コメントを投稿