2021年2月27日土曜日

MOSS SNOWBOARD 試乗会2021

 

今日は土曜日ですがゲレンデは空いています。ガラガラに見えますが、実際ガラガラなので、広々と、そしてより安全に楽しんでいただけます。

飛石連休も終わり、2月もあと1日となりました。シーズンも折り返し地点に来たところでしょうか。

Hakuba 47 is not crowded though it is Saturday today.  Our slopes not only look empty, but also they really are, so you can enjoy skiing or snowboarding with more space and safety.  Holidays are over, and there is only one day left in February.  I guess we have come to the halfway point of this season. 



そんな今日は、PIONEERMOSSさんの試乗会がありました。来場者の数こそ少ないですが、ブース前にはほぼ途切れずお客様がいるような状況でした。そして豊富なラインナップ。これはラッキーでしょう!

みなさん抱いて寝たいような素敵な1枚に出会えたかな

Today, there was a test riding event held by PIONEERMOSS.  Although the number of visitors was small, there was almost a constant stream of people in front of the booth.  They had a wide variety of product lineup.  It's lucky to be able to try them!  Did you find the one that you want to cuddle with?



やってまいりました毎週土曜日恒例【現金5,000円争奪!大くじ引き大会】
このイベントのアナウンスをすると「え?!5,000円だって!!行こう!!」と、数あるイベントの中でもお客様の反応がダントツで良い催し物でございます。

今週のラッキーさんはまるで初夏の陽だまりのような雰囲気の方でした。「よかったねー!ラッキーじゃーん!」ととてもニコニコ。写真を撮らせていただいた後には「ありがとうございました!」と2度も言われてしまって、いやぁこちらこそおめでとうございますとなんだかとても嬉しい気持ちになりました。

参加してくださったみなさんどうもありがとうございました。
来週も、来てね。


それでは気になる明日の天気予報は〈晴れ〉
2月の締めはヨンナナで!

Another event we had today, "Draw to win 5,000 yen!"  The announcement of this event always gains attentions of many people.  It is one of the most attractive events we have.  Today's winner was like a sunshine - keep smiling.  She thanked us twice.  We were also happy for her.  Thank you all for coming to join the event, and hope to see you at the event again next week.

Weather forecast says it is going to be sunny tomorrow.  Spend the last day of February at Hakuba 47!

0 件のコメント:

コメントを投稿