2021年3月1日月曜日

47で楽しむ滑走と食事と笑顔

3月初日、今日も一日、良いお天気でした。
午前中、めいっぱい滑ったらお腹が空いたのかな?お昼過ぎ、レストランには少しずつお客様が入って来ました。

March started with such beautiful weather.
I guess people were hungry after skiing or snowboarding all morning.  A little after 12:00 p.m., restaurants were getting crowded little by little.







こちらは、ゴンドラ駅の目の前にあるBeer Barさん。
お店の前に立っているおじ様は人気者で、一緒に写真を撮るお客様を時々見かけます。おじ様に導かれるようにお店に入ると、そこにはフレンドリーな店員さんと豊富なメニューが。店長のおすすめ『ピリ辛唐揚げ丼』を注文してみました。

This is "Beer Bar" located right in front of the gondola base station.
The man standing in front of the Beer Bar is so popular that people stop by to take some photos with him.  I went into the restaurant as the man led me, and there I found friendly staff and a variety of food on the menu.  I ordered "Spicy Fried Chicken bowl," which is a manager's recommendation.







『ピリ辛』という名前ですが、それほど辛くはなく、ちょうど良い辛さでした!店長のおすすめだけあって、とても美味しかったです。そして、ボリューム満点だったので、大盛がお好みの方には本当におすすめです。

The name of the bowl says "Spicy," but it is not too spicy.  It was just right!  As the manager recommended, I would also recommend it, especially to those who prefer big portions.  It is really yummy!!







Beer Bar でお食事中のお客様もまた、笑顔いっぱい、温かい方々でした。Hakuba47のゲレンデとおいしいお料理が、みんなを笑顔にするのかな?そうだといいな。47の常連さんも、2回目だよとおっしゃっていたお客様も、リピートしてくださりありがとうございます!

Not only the staff, but also the customers were smiley and heart-warming.  Hope our slopes and delicious food make everyone smile.  Thank you to all our guests for visiting us again and again.
















コロナ禍の影響もあって、今シーズンは海外からのお客様が少ないですが、それでも47では毎日のように海外からのお客様がスキーやスノーボードを楽しむ様子が見られます。午前中に滑ってきたというこちらのお客様も、「47、楽しかった!カレーもおいしい!」と大満足のご様子でした。またお越しくださいね。

Due to the influence of COVID-19, the number of international visitors has been decreasing this season, but we still see international visitors enjoying skiing and snowboarding at 47 almost every day.  The visitors, who skied in the morning, said, "47 was fun!  The curry is delicious, too!"  They looked satisfied with their time at Hakuba47.  We hope to see you again.

0 件のコメント:

コメントを投稿