2021年3月23日火曜日

心配とは裏腹に















正午過ぎのRoute 3の様子。コブの凸凹がよく見えます。ボコボコで滑りにくそう…大丈夫かな?と思いましたが、皆さん、スイスイ滑り降りてこられました。

The above photo shows Route 3 in the afternoon.  See how bumpy it is.  Looks hard to ski down because of the bumps, but people skied down smoothly and safely.

47 PARKS入口からの眺め。遠くの山々までよく見えます。平日の今日は空いているかな?と思いましたが、春休みに入った子供や学生がけっこういました。

The above photo shows the landscape from 47 PARKS.  Look at the mountains in the distance.  I thought the resort was nearly empty since it was a weekday, but there were more kids and students than I expected.















ゴンドラ山頂駅を降りてすぐのゲレンデ。初心者向けレッスンをいきなりここから?と思いましたが、生徒さん、レッスンと絶景を楽しまれていました。

The above photo shows a slope near the gondola summit station.  Look at the beginners taking a lesson.  I thought it would be difficult to start snowboarding from here, but the students seemed to enjoy snowboarding as well as the great view.

暖かい一日で、雪はどうなってしまうのかな?と思っていましたが、山の上の方はまだまだ雪がありました。皆さん、Hakuba47に滑りにきてくださいね!

I was wondering if the warm temperature affects the snow on the slopes, but we still have enough snow to enjoy.  Come ski/snowboard at Hakuba 47, everyone!

0 件のコメント:

コメントを投稿