2020年12月29日火曜日

絶景!

今日、早朝のLine-Eからの眺め、稜線がくっきりはっきりと見えて、とっても綺麗でした!あの上からの景色も最高なんだろうな~。登りたいな~。冬山は危険なので登らないけど。Let me share the magnificent morning view from Line-E!  We could see the ridges so clearly.  I'm sure the view from the top of the mountain is also beautiful!  I feel like I want to hike up and enjoy the view from the top, but I wouldn't do that because I think it's too dangerous to hike up the northern alps in winter.

ランチタイムにピザハウスルイスを覗いてきました。おいしそうなピザを目の前にお食事を楽しまれるグループを見かけて声をかけさせて頂きました。「はい、チーズ!」ではなく、「はい、ゴルゴンゾーラ!」のかけ声で写真を撮る方が、素敵な笑顔が撮れるようで(笑)
I walked into the pizza house "LUIS" during my lunch time.  There I saw a group of people having a good lunch time with LUIS' pizzas.  Looked yummy!!  One of them suggested me to say "Say gorgonzola!" instead of "Say cheese!" when taking photos.  That way, I could take bigger smiles, haha!  How's that??

ゴンドラ山麓駅すぐ隣にあるレンタルショップにも立ち寄ってみました。スキー板、ボード、ブーツ、ヘルメット、ウェアその他、種類もサイズも豊富に揃っていました。とってもフレンドリーなスタッフさん達が出迎えてくれましたよ♪
I also stopped by a rental shop right next to the gondola station.  They have a variety of equipment and goods!  Super-friendly staff welcomed me!!  Should you need any help with ski/snowboard rentals, they will definitely be of your help!

そして最後の一枚。ベースエリアとルート1の様子。混み過ぎず、閑散とし過ぎず、ちょうど良い感じのお客様の入りでした。

Here's another photo I took today.  It wasn't too crowded nor too quiet at the base area.  To all the guests and staff, I really appreciate your time and smiles!!  Hope you all have a wonderful day at 47 tomorrow, too!

0 件のコメント:

コメントを投稿