2020年12月31日木曜日

大雪予報!?

大雪予報でスタッフは皆、身構えておりましたが、思ったほどの降りではなく少しホッとした朝でした。
ゲレンデは上部で40㎝ほどの新雪。さらっさらの新雪が楽しめました。
大雪予報で皆さま敬遠されたのでしょうか、ゲレンデはがらがらでした。
駐車場も余裕で空きがあり、リフト待ちもほとんどなく、これで大晦日?
と思ってしまうほどのよんななでした。
去年の混雑は何だったのか?
滑りたい放題のゲレンデでした。
The snowfall was not as much as we expected today.  There was about 40cm of fresh snow on the top of mountains.  Slopes were not crowded maybe because some people expected too much snow.  New year's eve this year was very quiet.  What was the congestion we had last year??

ゲレンデでみんな揃って記念写真。
白馬の雪を思いっきり楽しんでくれてました~~
麓まで真っ白の綺麗な景色をバックに記念の一枚。
2020年最後のいい思い出になったかな?
Let's take a photo together!  This group had a really good time with the snow in Hakuba.  Look at the winter wonderland!!  Hope they made a great memory!!


明日は元旦福々祭り開催します!!
ただ今年は例年のように、お神酒の振る舞いも大人気のお餅つきも行えません。
なので思い切ってじゃんけん大会や宝探しの景品を豪華にしちゃいました~~
どうぞお楽しみに!!
イベント参加の際は、マスクの着用、距離の確保をお願い致します。

2020年は世界中ガマンの一年となってしまいましたが、
2021年は皆さまにとって良い一年になりますように。
そして楽しくよんななで滑って頂けますように。
皆様良いお年を。

Tomorrow, there will be a new year event!!  No free food served this year, but you can participate in games and win a prize!  Please wear a mask when you take part in the event.

The year 2020 was somewhat strange, but hope the year 2021 be filled with joy and happiness for you and your loved ones!!  Also hope that you enjoy your time at 47!!

0 件のコメント:

コメントを投稿