2020年12月25日金曜日

Merry Christmas with 47 Beer!!

Merry Christmas! 
今日25日も47にサンタがやってきました。
写真のお客様はサウジアラビア出身のご家族で日本にお住まいの方が47に遊びに来てくれました。「こんなに綺麗な景色でスキーは最高!」って言ってくれました。
外国のお客さまにも存分にホワイトクリスマスを楽しんでいただけたようです!
Merry Christmas!!
Santa Claus came to Hakuba 47 today!  A family from Saudi Arabia who lives in Japan visited Hakuba 47, and they were amazed by the beautiful scenery and had a great day skiing at 47!  White Christmas made everyone happy!!

ベースエリアも終日雪でしたが、比較的平和な感じ。
しかしスキー場上部は吹雪でした!
目の前が真っ白で…ってホントのホワイトクリスマス?!ではなかったですが、時折の横殴りの吹雪に少々滑りづらかった面もありましたが、雪は良し!
It was snowing at the base area all day and very peaceful, but it seemed to be stormy up on the mountain!  It was a little hard to ski in the snowstorm, but the condition of the snow was great!

今日からシャトルバスも運行を開始しました!!
Hakuba47の敷地内及びすぐ周辺にはには宿泊施設はありませんが、シャトルバスのルートが白馬村内の宿泊街を網羅しているので宿泊先から近くの47のバス停に乗ればらくらく47へ! 是非ご利用くださーい!
Shuttle buses started their operations today!  There are several routes lead to 47, so check the route from your accommodation to 47!

入ってきました!!
昨シーズン、47の30周年を記念して@Hakuba brewing companyさんに作ってもらった 4種のモルトと7種のホップで仕上げた、47Beerを今シーズンもレギュラーとして販売することになりました!! レギュラーという事でラベルも一新!
飲みやすい 47 Extra Pale Ale、是非呑みに来てくださいネー!!
Hakuba 47 original craft beer made by Hakuba brewing company is now available at Luis and Alice restaurants.  Come try our original beer with your loved ones!!

0 件のコメント:

コメントを投稿