2020年12月20日日曜日

『47PARKS』オープン!

オープンから3日目、R4の『47PARKS』には早速アイテムが登場し、21シーズンの『47PARKS』がオープンしました。5mのキッカーが登場し、早速パークフリークが集まり列をなしていましたね~。 キッカーが小さいながらもオープン3日目でジャンプ台が出来たのもこのまとまった雪のおかげですね。感謝です!
It's been 3 days since Hakuba 47 opened, and thanks to the snow, now 47 PARKS along the route 4 is also open with some items like 5m kicker.  There's a queue of 47 PARKS big fans!

キッカーの下にはBoxが2個、塩ビ管が3本設置されました。昨日の営業終了してからディガークルーがせっせと作業に励んでいました。これも感謝!!
There are 2 boxes and 3 plastic rails as well.  Thank you, staff, for all your hard work building all those items!


一際賑やかなグループがいるなぁと思ったらHakuba47スノーボードスクールのレッスン中でした。スノーボードスクールでは『47ボード塾』なるものが開催されており、小学生を対象にシーズン通して行うレッスン。子供たち同士でも友達になれて楽しそうですね!
I saw a group taking a lesson with Hakuba 47 snowboard school.  The school provide a special lesson for elementary school kids, and the lesson will be held throughout the season.  Kids can make friends whilst learning how to snowboard.  It must be so much fun!!


今日は『スキーこどもの日』。小学生以下のお子様が無料になる日ですね。
という事でご家族でのご来場が目立ちました。
真っ白でサラサラで柔らかい雪に子供たちも楽しんでいるようでした。
スキーこども日は毎月第3日曜日。来月は1月の17日です。今回逃したご家族は来月是非お越しくださいねー!!
It was "Kids Ski Free Day" today, so there're many families.  Children were excited playing in the white, fluffy snow.  Every month, the 3rd Sunday is Kids Ski Free Day.  The next one is January 17th.  Don't miss it!

0 件のコメント:

コメントを投稿