2022年12月10日土曜日

2023シーズン、スタートぉ~! 2022-23 Season OPEN!! (English follows)

さぁ、いよいよ始まりました、2023ウインターシーズン!

中々雪の到来がありませんでしたが、スキー場最上部、LineE沿いR8上部のみでの天然雪100%でオープンです!
We're open! Well at least Route E. Upper resort is looking good.

初日の今日はたくさんのお客さまで賑わいました~。ご来場ありがとうございました!

週末で、更にコースが2本、リフトが2本の営業なのでそうなっちゃいますよね~。
Many guests came to ski their first day of the season here. What an amazing day, the weather was glorious. 2 courses open for the weekend.

お昼前、LineE、アルプス第一リフトの乗り場はそれなりのリフト待ち(5分程度)ありましたが、一時はかなりの列になっちゃったとLineEスタッフ。

何と言ってもこのコース、リフトは景色が良い事!!

滑っててもリフトに乗ってても最高の北アルプスのパノラマがドカーンと広がります。

今日なんて最高のコンディションですね!!

A little waiting time...5 minuntes at the lift, but it was nice to see familiar faces again and enjoy the incredible Japan Alps views too!!

滑ってみればいきなりハイシーズン!

ターンの際に吹き上がるスプレーは超サラサラのドライパウダーでした!

このコンディション、ずっと続いてほしいですね~。

Get your ski legs moving because this season is going to be one to remember for us all. Conditions will only get better!!

0 件のコメント:

コメントを投稿