2021年1月15日金曜日

暖かい一日

今日は朝から雲一つない青空が広がっていました。
昨日のような爆風もなく、穏やかな一日で、貸し切り状態のゲレンデをゆ~っくり滑る
お客様の姿がありました。壮大な景色を楽しまれていたんじゃないでしょうか?
コースは締まっていて、滑りやすかったかな?
The sky has been cloudless since this morning.
There were no blasts of wind like yesterday, so it was a calm day.
I saw a guest skiing down slowly.  I guess he was enjoying the landscape.
The course was tightly packed and comfortable to ski/snowboard.

五竜岳の「武田菱」もくっきり見えました!
久しぶりの快晴で、山々が思った以上に真っ白に見えてびっくりしました。綺麗!
木々の枝についた霧氷も綺麗でした~。
 "Black Diamond" of Mt. Goryu could be seen clearly!
As I hadn't seen the mountains so clearly in such a long time, I was surprised to      see them being whiter than I expected.  Stunning!!
Hoar frosts on the branches were also breath-taking!!

ベースエリアで、お日様に負けないくらい眩しい笑顔を向けてくださったお客様に
出会いました(写真撮影時のみマスクを外しています。場内ではマスクの着用をお願いしております)。
今日は気温が高く、フリース一枚でも十分でした。晴れて、暖かくて、混雑もなくて、
スキー・スノボ日和でしたね。週末のお天気はどうかな~?
I met some guests whose smiles were as bright as the sunshine.  (Note: they took off their masks only when they took a photo.  Masks should be worn at all times.)  
It was warm today, so I didn't have to wrap myself in layers.  Such a great day to ski or snowboard!!  I wonder how the weather is going to be this weekend.

0 件のコメント:

コメントを投稿