2021年1月16日土曜日

ピポーン!越後湯沢!

 わー、雨だ。と思っていたら綿雪に変わり。

なんと言いますか、ワサワサ降ってますね(笑)


「これが越後湯沢の雪だよ」と聞いたときから延々

ピポーン!越後製菓!が脳内を巡っています。ディラン効果だ。

鳴り止みませんし雪も止みません。

I thought it was raining, but the rain has turned to snow.

How should I put it...  Tons of fluffy snow!








ちょうどお昼ご飯が終わるタイミングだったのか

外に出てきて雪で遊んでいる方が多かったです。

微笑ましい光景でした。

雪玉にするには良い雪だったよね!楽しそうでした。

Just after lunch time, there were people playing with the snow.

The snow was suitable for making snowball.  Looked fun!



やってまいりました土曜日恒例のイベント

【現金5,000円争奪!大くじ引き大会】


2:30からのイベントですが数分前から抽選券をお配りしています。

「まだー?あと何分ー?」と待ち遠しいちびっ子たちはウズウズ。

時間になったらいよいよくじを引きます。

Here comes one of our regular events, "Draw to win 5,000 yen!"

The event starts at 2:30 pm, but there're people waiting for a lottery ticket to be passed out.  "When does the drawing start?"  Kids are so excited!

It's time for the drawing!








おめでとうございます!ラッキーウーマンヾ(@⌒ー⌒@)ノ

ちょっと照れながら喜んでいた彼女の指を見たら怪我してる…。

どうしたんだろう。お大事にね!


さて、来週はどんな方が当たるでしょうか。

Congratulations!  How lucky she is!

She looked a little embarrassed, but she must be happy!









ーおまけー


このイベント知っていますか?

五竜さんと47にある各ポイントのクエストをコンプリートすると

限定ステッカーがもらえるのですが、このクエスト”Wチャンス”がありまして、

応募をすると抽選でシーズン券や1日券が当たるんです。


クエストは全部で6つ!

当たるかなぁ?運試しで私もやってみます。

Have you heard of the event called "Goryu 47 Quest?"

If you answer all the questions hidden in the slopes, you'll get our original sticker!

There's a chance you might be able to get 21/22 season pass or one-day pass!

This event will only be conducted in Japanese.  We apologize for the inconvenience.

0 件のコメント:

コメントを投稿