2021年2月8日月曜日

パウダー、まだまだ!

今日は終日雪のお天気。
終日マイナス6~8℃と寒く、空気も冷たく、コースに出ていても指先がかじかんでくるくらいの寒さでした。
が、午後の一瞬北東の空が開けて青空が見えて明るくなりました!
一瞬でしたが綺麗でしたね~。

It snowed all day long today.  The temperature was below freezing, and my hands were numb from the cold.  For a brief moment in the afternoon, the northeast sky opened up and brightened with blue skies!

朝一は新雪が30cm弱。
風もあったので軽い雪でしたが叩かれて密度の濃いパウダーとなっていたため少々足を取られる感じでしたが、楽しめましたでしょうか?!
パークは初~上級までの方に楽しんでいただけました。
初級レーンではグループの皆で滑りながら1つ1つのアイテムをクリアして盛り上がりながら。楽しいですよね~。

There was about 30cm of fresh snow in the early morning.  The snow was light, but the density of the snow seemed high.  My feet were bogged down.  How about you?  Did you enjoy the snow?  Many people, from beginners to advanced, seemed to have enjoyed 47 PARKS.  In the beginner lane, everyone in the group had a great time trying each item one by one.

こちらは2/11(木・祝)にオープン予定のハーフパイプ!
おおよそ形になってきていますが、まだまだパキっとした形にはなっていません。
あと3日で仕上げますよ~。お楽しみに~!

This is a half-pipe which will be open on Thursday, February 11.  It is roughly formed, but not yet solidly formed.  It will be finished in 3 days.  Look forward to it!

さてこちらはHakuba47の中にある、滑走可能な複数のツリーゾーン。
このブログ用の写真を撮りに行ったのは午後でしたが、まだまだ踏まれていないパウダーがいっぱい!!! 今晩も降雪の予報が出ているので明日の朝もまた楽しみですね!!
今日は早く寝て明日に備えましょう~!!

This is one of the open tree areas in Hakuba 47.  I stopped by at the area to take a photo in the afternoon, but lots of powder was still there!!  We are expecting much more snow tomorrow morning.  Sleep early tonight and save your energy for tomorrow!!
 

0 件のコメント:

コメントを投稿