2021年2月7日日曜日

All in One 47

 本日のブログ担当は、いつまでたってもスマホに指紋を認めてもらえないN婆で~す。
さて、皆さま覚えていらっしゃいますでしょうか?昨年Hakuba47の30周年を記念して作ったオリジナルスノーボードです。このスノーボードプレゼントにたくさんのお客様が、素敵なキャッチコピーを添えてご応募くださいました。
その中でもっともキラッと輝くキャッチコピーに選ばれたのが「All in One 47」です。
このキャッチコピーを考えてくださった大谷様に今日無事にスノーボードをお渡しする事ができました。ぜひこのスノーボードで楽しく滑って良い思い出を作ってくださいネ。

Last year, we made our original snowboard to celebrate the 30th anniversary of Hakuba 47.  We sought catchphrases for Hakuba 47, and many people shared their ideas.  We gave the original snowboard to Mr. Otani who had suggested a phrase "All in One 47."  Please have fun snowboarding and make good memories!

 今日もパークは綺麗に整備されております。キッカーも綺麗にシェイプされ、皆さまのお越しをお待ちいたしておりますよ。
スノーパークご利用の際はヘルメットの着用をお忘れなく!!
全てはあなたの為ですからね。と、口うるさいN婆からの一言でした。

47 PARKS is neatly maintained.  Well-maintained kickers are waiting for you, too!  Bring and wear your helmet at all times to ensure your safety!!

 こちらHakuba47をベースに活動しているスキースクール「リトルアドベンチャー」のレッスン風景。キャンプを中心に完全予約制のスクールです。「リトルアドベンチャーは山登り教室も開催するなど、1年を通して自然を学ぶことができるスクールなのです。
ダンディな校長先生を筆頭にベテランスタッフが揃ってますよ。
いつも楽しそうにレッスンされているので、私も興味深々です。
興味のある方は是非一度リトルアドベンチャーのHPをご覧ください。

Here's a photo of a ski lesson offered by Little Adventure.  They offer ski camps, mountain climbing classes, and other lessons to learn about the nature throughout a year.  Their lessons are reservations-only.  Their lessons look so fun, so I'm very interested.  Please visit their website (click the link above) if you are interested.  


 今日もゲレンデは最高でした。良く締まってて滑りやすく、上手くなったような気がする雪質でした。

たまには滑ってストレス発散しましょう~~

The slopes were awesome and suitable for skiing/snowboarding.  I felt as if my skill got improved.  Let's release your stress by skiing/snowboarding sometimes!

0 件のコメント:

コメントを投稿