2022年12月26日月曜日

グッドコンディションですね! 寒いけど…。 Good Condition (English Follows)

上部では昨夜15cmほどの降雪があり、今日もプチパウダーを楽しむ事が出来ました!

R3はコブになりかけ程度のラフなコンディションでしたが、とにかく雪が柔らかい!!

凸凹になったところもエッジをかければ削れていく感じで滑りやすかったですね。

寒いのですが、おかげで雪は超ドライなパウダースノー!!

巻き上がるスプレーも気持ちイイです!

We got about 15cm oveernight freshies!!
Route 3 has a few moguals naturally developing now, but the snow is so soft it's been fun to spend some time in there.

Again, the temperatures have remained low, keeping the snow conditions super nice. Dry Powder

残念なことに今日も上部は強風に悩まされました。

終日ではありませんでしたが一時ストップを余儀なくされました。

LineEから穏やかに青空にまとわれた白銀の北アルプスのパノラマを見れるのはいつの事なのか…。 もう3日連続での荒れ具合にそろそろ落ち着いてもらいたいと祈るばかりです…。

Unfortunately we had a bit of wind again and we had to close some areas for safety.
Line E is one of the nicest lifts to ride due to the outstanding views of Hakuba and the areas mountain scenery.

なんと、昨日オープンしたパークに早速今日には中級レーンが登場しました!

サイズは小さいものの、2連キッカーです。

早速パークフリークの皆さまが集まり足慣らしをされていました。

徐々にアイテムが増えていきますよ! お楽しみに~。

現在のアイテムの様子はパークのページからご確認ください!

Well, we opened the park and now that we've had a bit of extra snow, we can finally build some intermediate features!! 

Bring it on, the park and some big jumps this season would be seriously amazing. Thank you park crew💛

学校もお休みになったかな?

スキー場内には平日ですが、ご家族の姿を沢山見るようになりました。

白馬の小学校も冬休みに入っています。

平日お客様の少ない時にのんびりと滑れますね!!

年末年始までの数日がチャンスかな?! 

On the weekdays you might notice a few students around. That's because it the school holidays for elementary students.
It's a wonderful place to live ...Hakuba...so the children can ski every winter or just enjoy the natural environment.

0 件のコメント:

コメントを投稿