2022年12月30日金曜日

年末年始休みだ!END OF YEAR!!(English Follows)

朝は曇り空でしたが午後になったら光がさしてきました!

今日もLine-Dに乗りましたよ~!

このショットは私のお気に入りビューです。LineDに乗らないと見れないこの景色。森の中 から出た時に47のメインの斜面が一望できる綺麗な画角。

今日は昨夜の雪が木々に積もって白銀の光景になっていました。

お正月限定期間のLineD、お待ちしていますよー!

It was overcast in the morning, but by afternoon the sun came out. I rode Line-D again today! This shot is my favorite view, you have to ride Line-D to see it.

When the lift comes out of the forest, you can see the main slope of 47💘
Alright, we look forward to welcoming you tomorrow, the last day of 2022!!
Come and ride Line-D.

R2が全面圧雪されました!

午後イチに行くとさすがに既に少々荒れていました…。

まだ圧雪初日。下地は柔らかく比較的すぐに凸凹が出来ますね。

さぞかし朝一は良かったでしょう~!!

少々荒れてても雪がとにかく粉で柔らかいのであまり気になりませんでしたよ。
Route 2 is mostly ungroomed, it’s a challenge zone for some as you just don't know what's under all the at snow, well natural terrain so sometimes there will be some bumps!

昨日から始まったであろう年末年始のお休みですが、今日から本格的に始まったなーと感じました。

今日の場内は賑わいましたね~!! 皆さん、2022年の滑り納めを存分に楽しんでいらっしゃるようでした。
End of season holidays are at a peak now, enjoy and make the most of it!!

下山コースのルート1下部もカラフルなウエアを着たお客さまで彩られていました!

明日は2022年の最終日!

お日さまも出てくるような予報となっていますので是非Hakuba47で2022年の滑り納めをしにご来場くださいネ!
Good skiing from top to bottom at Route 1. Many customers skiing and riding down are in the latest and craziest of fashions, It's interesting sometimes right...people watching. 

The forecast looks to be fine and a little cloudy tomorrow,  so please come to Hakuba 47 to finish off the year 2022!!

0 件のコメント:

コメントを投稿