2022年12月25日日曜日

パーク オープン!Park Open (English Follows)

ようやく本日よりパークがオープン🎊!!!

クリスマスまでオープンが伸びてしまいましたが何とかオープンにこぎ着けました💪

先ずは初級レーンから。 まだまだ雪が少ないので雪をガッツリ使って作るジャンプ台は作れません💦

ですが、オープン初日のポコジャンでいきなりバックフリップが炸裂したりと、中々アツイパークになっていました😎

Our famous iconic park opened today!! We need a lot more snow to build bigger jumps, but we’ve just opened so we're building small jumps and have opened up beginner lanes to start the season. Nevertheless, we did have a few explosive back flips and big air on these little jumps.

まずはポコジャン、ボックス、ボックス、塩ビ、塩ビ、レールのレイアウト。

待ちに待っていただいていたのかな?!

レーンには次から次へとお客様が入っていましたよ~🏂⛷ We set up a few feautures too!

LineA乗り場の横を見ると、ディガークルー達が雪と戯れていました🤣。

パークアイテム設置は始まったばかり。

グランドオープンに向けてアイテムがまだまだ眠っていますよ😎!

雪にまみれて昨日からアイテムの掘り起こしです。頑張って~👍 Making an observation today nearby Line A boarding area, digger crews were playing with the snow🤣. Park item installation has just begun. Good luck!!








スノーボード履いたちびっ子達!

こちらは毎年恒例の『Hakuba47 スノーボードスクール ボード塾』です!

小学生が参加可能な、シーズンを通してのトレーニングや、1回単位でも参加が可能ですよ。

いつもワイワイ賑やかなボード塾。 是非参加してみてくださいね~!!

Little kids with snowboards on! "Hakuba47 Snowboard School Board Juku"!
Elementary school students can participate in training throughout the season or on a one-time basis.
Board Juku is always a lively and fun activity for the kids. 

 

0 件のコメント:

コメントを投稿