2022年12月24日土曜日

Merry "POW" White Christmas Eve! ( English Follows)

降りました!降りました!

軽ぁ~るい雪が降りましたよー!!⛄⛄

災害級までは行きませんでしたがドライな軽い雪が終日降りました!

おかげでゴンドラ搬器は終始雪に覆われホワイトゴンドラになっていました。

メリーホワイトクリスマスイヴ!!🎅
Merry Christmas everyone.
Amazing snow conditions on this festive day in the calendar.
We hope you're all here visiting the Snow Park and having a wonderful white Xmas!

朝一はもう、そりゃ、ねぇ~!!

パウダー天国だったらしいですよ~。

こんな日は是非ともコースに出てテンションが⤴️⤴️の様な写真を撮りたいともうのですが、事務所は除雪やなんやらでてんやわんや…。

という事で午後イチにコースに出ましたが、さすがにバフバフのパウダーはありませんでした…😭。が、とにかく雪が軽くて柔らかい!

日中も-5℃くらいをキープしていたので寒かったですが、雪は最高でしたね🏂!!

The first thing in the morning was, well, you know~! POWDER HEAVEN!

On a day like this, I would love to go out on the course and take pictures like ⤴️⤴️, but the office was busy with snow removal and other things to do in the morning... So I went out in the afternoon and the snow was light and soft! Temperatures stayed around -5℃ during the day and the snow was great 🏂⛷!

朝から上部は強風に悩まされました。

オープンできるかな? と思ったらまた爆風が吹くし…。

と、それが繰り返され、風は収まってきたのですが、吹き飛ばされた雪と降雪でコースが埋まってしまい、風が収まるころにはコースが埋まってしまったと…。

結局本日はアルプス平&R8のLineEはオープンする事が出来ませんでした。

という事は‼️

明日もパウダーが温存されていますね!! メリーパウパウクリスマスになりそうですね😍!

Wind affected areas affected the lift status on the upper resort and by the late afternoon we had to close the lifts at the bottom as well. 
It means we'll preserve the POW snow for tomorrow and don't worry it won't go anywhere.

今日と明日の週末はちょうどクリスマスと重なりましたね!

10:00と14:00に場内でサンタさんがチョコレートのプレゼントをお渡しします🎅!

明日も上記の時間に行いますので是非47へ遊びに来てくださいね😉!!

It was a nice christmas feeling today, a special visit from Santa Klaus.
Between 10:00pm and 2:00pm chocolate presents will be handed out to customers, so if you have been a good person this year, please visit us to recieve a sweet gift.

0 件のコメント:

コメントを投稿