2023年1月31日火曜日

キター!!Oh My! (English Follows)

久しぶりに見た青空と太陽と白いアルプス!

そして降りたての極上の粉雪!

もういう事はありませんね!! 最高の1日でした!
Magnificent blue sky, the contrast of the Northern Alps is exquisite!

R2とR3はパウダーが朝一は残っていたようですが、意外と昨日の日中の雪はパックされて少々締まった感じだったようです。

しかしツリーエリアの中は、もっふもふのバッフバフの新雪がまだまだ午後でもたくさん残っていました!

今日を逃したからは明日もいんじゃないでしょうか?!
Route 2 and Route 2 was amazing! Especially in the morning. 
Please sign the waiver for the Tree Riding Zone (TRZ) open every day from 9:00am or 11:00am.
Please watch the safety briefing in advance to save time and prepare yourself.

こちらはLineEの乗り場です。

来週の月曜から1週間で開催される雪像大会の準備が各所で始まっています。

LineEスタッフはスケールを持ちながら作業中。 設計図はできているのでしょうか?!

さて、それぞれのセクションで何ができるのでしょうか?! 楽しみですね!
Line E lift crew are preparing a snow sculpture, what are they making this year?

アキヤボートで搬送されるお客さまに遭遇しました。

お天気が良いと比較的お怪我をされる方も多いように感じます。

雪良し、お天気よし、気持ちよし。

自然とスピードが出がちになっちゃうのかもしれませんね。

せっかくのお休みでお楽しみ頂くところが、お怪我をされてしまっては台無しです…。

場内では是非楽しんで頂きたいですが、安全にはしっかり注意して楽しんでくださいね!!

We encountered a customer being transported by akia boat during a rescue operation. Even when the weather is good, more people are injured.
Maybe naturally, we tend to go too fast. We want you to enjoy your vacation, but if you get hurt, it will be a disaster....

We hope you enjoy your time in the park, but please be safe and have fun!

0 件のコメント:

コメントを投稿