2021年1月3日日曜日

今日も終日雪でした!

毎日毎日、雪・雪・雪。
今日は降る量こそ大した量ではありませんでしたが、終日降り続きました。
朝一は昨日からリセットされ、ちょいパウが楽しめましたし、お昼過ぎでもR2はほぼ荒れ無しでちょいパウを楽しむ事が出来ました!!
It's been snowing all day, all week!  The snowfall wasn't that much today, but it snowed anyway.  Slopes were covered with fresh snow in the morning, and even in the afternoon, Route 2 was covered in powder!!

Tree Riding Zone』 も大盛況!
今日もエリアに入るためのビブを着用されるお客さまでにぎわいましたね。
賑わいましたが、これほど降れば午後になってもパウダーの場所がまだまだ残っていましたよ!!
Tree Riding Zone is really popular again this winter!  There were a lot of people who came to take its safety briefing and to borrow a bib to enter the tree riding zone!!  They said it was awesome and very beautiful within the zone!

今日から『Tree Riding Zone』のゲート3が正規の位置になりました。
これまではまだまだ藪が濃かったですが、何とかオープンです。
ちょっと中を見ましたが、正直まだ藪も濃いめでしたが、クリフも滑れるようになりましたのでぜひお楽しみくださいね!!
The entrance gate #3 to the tree riding zone is back to the same spot as before.  Bushes are all gone underneath the snow, so we could manage to open the zone!  Now you can enter the area where the cliff is.  Enjoy our tree riding zone!!    

昨日のブログで紹介した、1450(LineC降り場)のパトロール小屋の雪下ろし。
2m以上あった屋根雪が無事に降ろされました!!
うーん、あの量はすごかったなー。
おかげで降ろした雪で小屋はほぼ埋まっちゃいましたね~。
そろそろ降雪も一旦落ち着く感じかな?!
As we mentioned in our previous blog, staff were clearing the snow off the roof.  At Line-C lift station, more than 2 meters of snow was shoveled!!  Where's the hut??

0 件のコメント:

コメントを投稿