2021年3月13日土曜日

Hakuba47 ゲレンデ祭

昨年は泣く泣く出来なかったゲレンデ祭

帰ってきました、ただいまです。今日と明日はスタッフもコスプレをしてのお出迎えです(キラキラ)

写真が乗り切らないので割愛させていただきますが、スタッフもノリノリでございます。

Today, we had the gelande festival that we could not hold last year.  Hakuba 47 staff cosplayed and welcomed our guests.  I took lots of photos, but I cannot post all of them here unfortunately.  The staff were really groovy.


ピザ屋さんルイスを覗いてみると、ワンカップ手指振戦ヨボ爺やピコ〇太郎などキャラ濃く営業してました。統一無くカオスでしたが面白かった。流石ルイスです!

When I looked in the pizza house LUIS, there were staff who dressed up as famous, unique people or characters.  It was chaotic but fun!


13時から行われた本日の宝探しは〔小人の部〕と〔大人の部〕の2部構成でした。

小人の部ではあまりキッズが集まらずちょっと寂しい…ですがその分みんなたくさんの景品をゲット出来て満足そうで良かった!戦利品たくさん。よく走ったねぇ!ハァハァ息を切らしながら何度も行ったり来たりする姿は運動会での勇姿を彷彿とさせ、周りの大人たちの目は優しいものでした。楽しい時間でしたねぇ。

大人の部ではみなさんゴリゴリの闘魂をさらけ出し熱く面白い時間でございました。

今日の景品は更に豪華でしたのでみなさんより楽しんでいただけたかなと思います!参加していただきどうもありがとうございました!

We also had treasure hunts for kids and adults today.  There were not so many kids participating in the treasure hunt, so each participant got many treasures!  They ran back and forth in the snow to find the treasures.  As to the adults, they were full of fighting spirits.  Hunting treasures and watching all the participants, we all had a blast!  Thank you so much for joining the event!


では毎週土曜日恒例の【現金5,000円争奪!大くじ引き大会】はどうだったかと言うと、こちらもまた良いくじ引き大会でした!

今週のラッキーさんはこちらの小学生の子!このイベントで初めてのキッズです!!!嬉しそうにはにかんだ表情が可愛く印象的でした。お父さんもニコニコ。よかったね~!!おめでとう!ヨンナナでの良い思い出になったらいいなぁ。

Here's another event, "Draw to win 5,000 yen!"  Today's winner was a little girl, the first kid who won 5,000 yen in this event!!  She looked a bit embarrassed, and her smile was really cute.  So was her father's.  Congratulations!!  Hope this event becomes a good memory for her and her family.


ゲレンデ祭は続きます。明日もあります!
見に来てください遊びに来てください!°˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

参加は誰でもOK
今読んでくださっているあなたも例に漏れず!です!

ならば気になる明日の天気予報は〈みぞれ後曇り〉

The gelande festival lasts for two days.  Come see us and have fun at Hakuba 47 tomorrow!  Anyone can be a part of our event.  Those who read this blog, too.  Yes, we are inviting you!  Just for your information, sleet will turn to cloudy tomorrow.

0 件のコメント:

コメントを投稿