2021年5月1日土曜日

卒業します!























今シーズンも残すところあと5日!

さて、私事で大変恐縮ですが、本日をもちましてスノーボードを卒業いたします。
今シーズンは暇だったおかげで、例年以上に滑ることができました。
もう十分です。
そっとステージにマイクを置くように、ブーツを片付けたいと思います。

なので、Hakuba47の皆さん、もう私にゲレンデの写真を撮って来いと頼まないように、お願いいたします。
ゼッタイに行きません。
We have only 5 more days left before the winter operation ends!  I'm going to quit snowboarding because I could snowboard more than enough this season.  Let me put my boots away and do not ask me to head to the slopes anymore.






























ゲレンデは上部。
あとたったの5日間は間違いなくもつ!
下部の雪解けは早かったけど、上部の雪持ちはかなり良い。
下部の雪がなくなると、上部もそれなりになくなるはずなんですが・・・。
なぜ?

シーズンを通して来場者が少なかったことも影響しているのでしょうか?

何はともあれ、あと5日!
間違いなくいい雪は残っているので是非、お越しください。
At the upper part of the mountain, there is still enough snow for you to enjoy!  The snow at the base area melted quickly, but the snow around the top is still there.  Why is that?  Is it because we had fewer visitors this season than the past?  Anyway, only 5 days to go!  Please come to enjoy the snow! 

0 件のコメント:

コメントを投稿