2022年12月17日土曜日

賑やかな週末!Lively Weekend (English Follows)

47側がオープンして初めての週末。

全面滑走可能もあってか、沢山のお客様にご来場いただきました!

場内は一気に賑やかに! まだまだバタバタに慣れていないスタッフはそれこそバタバタでお客さまにはご迷惑をおかけしたかもです💦💦

The opening of 47!! And all courses are ready to be shred.
Thank you for coming on this special day, the start of 2022-2023 winter season.

雪はもう極上でしたね!

気温も低いままだったのでよく板が噛みました~。

午後になるとさすがに荒れ気味のコースでしたが、カチっとカービングを決めるお客さまも多く見かけました!

The snow was fantastic today and the temperature stayed low, so our boards were chewed up well in it. The course was a bit rough in the afternoon, but we saw a lot of customers making some nice carving moves!

週末だったのでお子さんの姿も沢山見かけました!

ご家族でのご来場が多かったですね。

明日は第3日曜日、恒例の『スキーこどもの日』!

小学生以下のお子様のリフト券が無料になります。是非ご家族でお出かけ下さいね。

It was a weekend, so we saw a lot of children!
Don't forget, tomorrow is the 3rd Sunday of the month, the annual "Kids Ski Free Day"!
Children of elementary school age and younger will receive free lift tickets at the ticket window. Please come together with your child/children.

スキー場の下山コースはどんな感じでしょう?

ルート1下部の一部がスノーメイキングによるコンディションが厳しいという事でクローズさせて頂きました。

ルート1下部は未圧雪で、硬い雪と柔らかい雪が混在していて中々タフなコンディションでしたが、皆さん滑っていらっしゃいましたね。これはこれで楽しいかも!

夕方から重めの雪が降りだしました!明日はリセットされてパウダーかな?

楽しみですね!!!

What are the downhill ski slopes like?
The lower part of route 1 was closed due to severe conditions caused by snowmaking. The upper areas of Route 1 are ungroomed at this stage, conditions were tough with a mixture of hard and soft snow, but everyone was still skiing.

Heavy snow started in the evening! Maybe tomorrow it will be epic and we will have powder?

0 件のコメント:

コメントを投稿