2023年1月22日日曜日

とうとうやって来ました!!Enjoy the weather (English Follows)

私が再びやって来ました。

早速ゲレンデレポートに行きたいと思います。

For me that is the ski resort!!















今日のゲレンデは、最強寒波前のまだ若干暖かい?寒くない1日でした。

朝の冷え込みはかなりのモノでしたが、お昼頃にはプラスの気温になって、寒いながらも快適な滑りやすいゲレンデでした。

空も晴れやか。私の心も晴れやか!
It was a little chilly today and the day before the strongest cold front (temperatures) and winds will hit the north west Nagano in Hakuba.
How do you feel? The sky is clear and radiant as is my heart and mind!!














次に来る最強寒波は雪も程ほどに降るそうですが、気温がやばめです!

天気予報を見る限り25日(水)は最低気温は-18℃!!!最高気温でも-7℃!!!
ちょっと大げさかもしれませんが、長年白馬に住んでいますが、ここまで気温が低くなるのは初めてかもしれません。

そんな最強寒波が来ようが今は心晴れやか。

なぜかって、そう、明日休みだからです。
雪が降ろうが気温が低かろうが、そんなこたぁ関係なく明日休み。

いいひびきです。もう一度言います。明日休みです。

そんなただの休みが嬉しくなるそんなHakuba47に是非お越しください。

So with this next cold front we also expect a moderate amount of snow, but the temperatures will be terrible! The weather forecast shows that the lowest temperature on Wednesday the 25th will be -18℃ and the highest temperature will be -7℃。

I may be exaggerating a bit, but I have lived in Hakuba for many years, and this may be the first time I have ever seen temperatures this low.

Keep warm and after riding try an onsen!

0 件のコメント:

コメントを投稿